18.8.14

Me Gustó - Bunu Sevdim


snow-dog
Is there still snow on my face?
Üniversite 3. sınıfta bi heves ispanyolca kursuna başladım ve dilin akıcılığı, tınısı beni benden aldı. "Me Gustó" da ispanyolcada bunu sevdim anlamına geliyor. İşte bu tatlı köpeğin yüzündeki ifadeyi sevdim. 
--
I started spanish language course at 3rd class of university and the fluency of language took me away. "Me Gustó" means I liked. So I liked the expression on the faces of these sweet dogs.

Wanna a fig?
İncir olduğunu tahmin ettiğim bu minnak ağacı sevdim, hele o sepete bayıldım.
--
I guess that this tiny fig tree liked, especially love that basket. 

white-dress
Azıcık daha uzun mu olmalı?
Bu elbisenin kollarını ve üst kısmına bayıldım ama eteği biraz fazla kısa geldi. Zaten şort mu etek mi anlamadım ama etek olmasını tercih ederim :)
--
I liked the upper part and the arms of this dress, but I think it should be a bit long. Already I couldn't understand that it is a shorts or a skirt, but I prefer skirts :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder