7.4.14

Melaba !


Nasıl özeniyorum hem blog sahibi olup da hem muhteşem fotoğraflar çeken insanlara anlatamam. Ben bi de buna karışmasam olmazdı. Babamın sürekli başımda söyleyip durduğu "altın bileziğin olsun da istersen kullanma" lafı hayatım boyunca üstüme yapıştı resmen. Her halta atladığım yetmezmiş gibi bi de bu kalmıştı :)

Malum havalar ısındı yavaş yavaş. Ankara'da bile insan hafif bir ceketle dışarı kendini atabiliyorsa başka söze gerek yok sanırım ki ben bugün aynen öyle yaptım.
Aşağıdaki resmi ilk gördüğümde "şöyle bir balkonumuz olsa da kardeşimle oturup dedikodu yapsak" dedim. Bu arada kardeşim benden 3 yaş küçük ve şu an yurt dışında belki o gelene (21 Haziran_ daha çokkk var :() kadar buna benzer bir şey yaparım balkona gayet kolay gözüküyor :)

Valla nereden kaynak aldım hatırlamıyorum bulur bulmaz eklerim :)

Sonuç olarak; Hayırlı olsun artık benim de bir blogum var. Bu işten çok fazla anlamasam da yapa yapa öğreneriz inşallah.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder