16.4.14

Love of Lace Bra

Açık konuşmak gerekirse modayı takip etmem, canım ne istiyorsa onu giyerim. Moda terimlerini de hiç bilmediğim gibi belli bir tarzda da giyindiğim görülmemiştir. Lise yıllarında kullandığım kıyafet ve aksesuarlardan hala kullandıklarım var mesela. Fakat hazır giyim markalarının modayı takip ediyor olması bizi de haliyle modaya uygun giyinmek zorunda bırakıyor. Diz üstü çizmelerin vahim bir şekilde moda olması gibi :(

Moda olduğuna sevindiğim şeyler de var. İşte bu dantel südyenler gibi :) Seviniyorum çünkü moda olunca daha çok çeşit ve geniş fiyat aralığında bulmak mümkün oluyor. Mesela bunu Intimissimi'den bulabilirsiniz.


Yani bu resimde Tamara Lazic'in fiziğini mi kıskanayım, O muhteşem manzarayı mı kıskanıyım, yoksa o caanımm südyeni mi? Daha fazla bakmak istemiyorum, geçelim :(


En sevdiğim Oysho'cuğum durur mu durmaz tatlışımm... Sen dantel südyen yapmasan da bir numeromsun zaten.

En sevdiklerimi sona sakladım. Bunları giyerek ipek sabahlığımla salınmak istiyorummm...



Ankara'nın neresinde bunları giyeceğimi düşünmek istemiyorummm... Benim olsunlar istiyorummm Bana Ne Yaaa!!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder