10.4.14

Almost Spring

Baharın gelişi, doğanın uyanışı beni her seferinde etkiler. Şaşırıp kalırım bu kadar renk nereden gelir, nasıl bi anda oluşuveririr? Neden içim kıpır kıpır olur? Yüzümde aptal bir gülümseme?


En çok bu kiraz ağaçlarının pempe çiçeklerini seviyorum. Bir dalını alıp odama taşımak istiyorum baharı ama kıyamıyorum öylece bakışıp kalıyoruz kendisiyle. Yanına yaklaşıp şöyle bi dolu içime çekiyorum kokusunu. Şimdilerde tam vakti siz de yolda sokakta görürseniz iki laf etmeden geçmeyin. Biraz bakışın, koklaşın, baharı içinizde hissedin. Biliyorum aceleniz var ama bahar yılda bir kere gelir selamlamamak yakışık almaz.


Bahar mıdır bizi bu hale getiren? Galiba.

Ben her bahar aşık olmam ama her bahar gitmek isterim.
Gittiğim olmadı hiç.
Ama olsun... İstemek de güzel.



[Can Yücel]



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder